.

Lördag

Publicerad 2012-06-02 14:24:01 i Allmänt,

Igår hade vi avslutning och jag fick stipendium! Det trodde jag aldrig, så blev riktigt glad. Efter avslutningen hängde jag med Jennie och vid halv fyra tiden kom Jenny, Tina och Anthon hit och förade lite. Sen for vi på middag till äventyrsgolfen, tyvärr var det ingen höjdare - dålig service, dålig mat och så var det iskallt där inne.
Sen for vi vidare till Jenny och spelade spel, drack vin och hängde med finfina vänner. Vid halv tolv tiden for vi till arken, helt okej kul var det nog men jag for hem vid halv två redan för att jag var dunderförkyld. Nu sitter jag här hemma och har tappat rösten - inte så kul. Nå, det är ju iallafall sommarlov :D
Skrattar ihjäl mig åt den här bilden som Janina la upp på facebook just. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela