.

Onsdag

Publicerad 2012-01-18 18:10:06 i Allmänt,

Dör förkylningsdöden. blää, har inte tid med att vara sjuk just nu :(
missade antagligen massor i skolan, iallafall svenska provet. håhå. Igår fyllde jag år iallafall, hade en jättefin födelsedag! Först lunchade jag med elin, sen bjöd janina mig på cheesecake! Sen for jag till mamma och åt tre - rätters middag! nomnom, hon hade lagat toast skagen till förrätt, entrecot och bakad potatis till varmrätt och glass till efterrätt! perfekt födelsedagsmiddag. Fick lite fina presenter också! En ny morgonrock, spikmatte grej för nacken, eyliner och 10 gångerskort på cirkelträning/boxersize!
nu ska jag försöka äta nånting, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela