.

dööör

Publicerad 2012-01-22 01:39:03 i Allmänt,

kan inte sova så sitter här och försöker klura ut hur man fixar om bloggen! men jag måste ju vara sämst i världen för fattar ingenting, har försökt 1000000 saker som det står på massa sidor att man ska göra men det ända som hände en gång var att allting flyttades åt sidan och sen flyttade det tillbaka sig när jag återställde allt. kan inte ens ta bort min header!?! god damn it vad jag skulle vilja att ronja var här och fixade det åt mig nuu. hade förresten ingen middag idag för att jag inte är helt frisk än och skulle itne orkat stressa runt och handla, städa, duka, laga mat och lalalalaaa. nu ska jag försöka sova iallafall. hejdå

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-25 14:26:04

vi får ta en kväll och fixa din blogg som du vill! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela