.

Tisdag

Publicerad 2011-02-15 20:57:52 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag varit på praktik från klockan 9.00 - 16.00. Hade nog en bra dag, fick vara med på ett möte och på eftermiddagen hade jag eftis med barn från fyran till sexan! Idag har jag inte gjort så mycket, träffade Jonte på en snabb kaffe och sen gick jag ut och gick med mamma.
Har sån jävla lust med att träna, men boxersizen och cirkelträningen passar inte in i mitt schema nu när jag har praktik! Lite ledsen blir man ju när man äntligen har kommit igång med träningen. Fick nöja mig med lite sit ups, armhävningar, squats och lite annat här hemma! Tur att man har en pilatesboll som fungerar till allting. Haha. Har bokat boxersize tills på söndag också så borde klara mig!
Imorgon börjar jag först klockan 18.00 så är ledig heeela dagen, skönt. Ska tvätta och fixa massa saker, bra att ha lite tid över så man hinner med sånt ibland. haha.
Nu ska jag gå i bastun och lite sånt, är så jävla frusen sen mamma och jag var ute och gick med winnie.
Hittade en gullig bild på Winnie när hon var valp.
(dock ser hon lite scary ut, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela