.

lalalalala

Publicerad 2010-03-11 12:18:07 i Allmänt,

hejhej hallå, sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig för jag har duktigt tråkigt. haha som vanligt, älsklingen ligger och sover fortfarande eller ja, igen. han vaknade först så väckte han mig så blev jag pigg sen och sen somnade han om igen.. åh. kunde jag bara inte fått sova istället? haha. jaija, jag låg iallfall där och försökte få han och vakna men det gick inte. som vanligt. jopp, så jag ska väl fara till mamma och umgås lite med henne och hälsa på winnie. niceprice. igår då annars, så for jag och jonte och handlade på dagen, sen färgade jag hans hår och han blev skitsnygg! sen lagade vi (jonte lagade, jag kollade på) mat. och sen kom jennie hit, det var roligt att umgås med henne igen! var så länge sen. fick bilderna från spanien också och oj vad jag skrattade åt dom. sen kom det lite folk hit så drack vi nån öl när jennie och kevin hade farit, helt okej kväll ändå fast det var som det var ibland. höhö. jopp, men nu ska jag fixa mig lite. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela