.

Torsdag

Publicerad 2011-05-19 22:19:56 i Allmänt,

Hallå!
Sitter och försöker plugga på prov men det går åt perkele, det är så hiiimla tråkigt med naturkunskap. Har gått och blivit förkyld också tydligen, det kom helt pötsligt när jag var på väg hem från skolan och nu har jag så jäkla ont i halsen och är helt tung i huvudet. Nåväl, har just lagat lite te. Tog den största koppen jag hittade, lovar att det ryms ungefär en liter te i den. Hade förövrigt jätte svårt att välja vilken sorts te jag skulle ta, jag har tydligen SJU olika sorter hemma (vet inte hur jag har fått så mycket men..). Tänkte att jag skulle vara lite "wild and crazy" och testa blåbär istället för hallon eller citron som jag alltid dricker. Har inte smakat än eftersom det är kokhett men kan återkomma senare om det var bra eller inte. nu måste jag lära mig lite blommor, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela