.

Fredag

Publicerad 2011-05-13 15:37:34 i Allmänt,

Jennie har tjatat på mig i några (många) dagar om att jag ska blogga så jag har väl inget annat val.
Idag är det fredag, skönt som fan! Ska till pappa och käka middag och sen bara ta det lugnt och plugga lite. Imorgon kommer Ann sofi, Felicia, Ronja och kanske Aida hit och käkar pizza och dricker vin, mysigt värrree!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen skulle kanske Jonte ringa en sväng (?)
Hittade just en jävligt rolig bild på mig och jennie för två/tre år sen, håller på skrattar ihjäl mig.

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2011-05-13 15:42:41

åh, tack äntligen uppdaterar du :') fy, vad gullig bild. den är ju tagen på arlanda! tss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela