.

Måndag

Publicerad 2011-03-28 08:52:55 i Allmänt,

Ny vecka, håhå! Kommer ha så mycket att göra den här veckan, tyska prov på onsdag och måste skriva psykologi hela veckan, borde börja läsa konflikt och kommunikation också. men men, får se vad jag orkar med. Jonte skulle egentligen ha farit igår men nu stannar han till onsdag eller torsdag istället eftersom hans båt hade fastnat i isen tre gånger och var lite försenade, kanske inte helt fel att det fortfarande är vinter eller?
Helgen har varit bra, i fredags vart det utgång. Hade jävligt roligt måste jag säga! Och i lördags var jag bara hemma och tog det lugnt, skjutsade och hämtade Jennie och Tina från och till Saltvik.
Igår var jag och tränade, håh vad skönt det var! Ont i magmusklerna idag har jag iallafall.
Nu ska jag skriva psykologi, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela