.

Lördag

Publicerad 2011-03-19 15:04:07 i Allmänt,

Håller på fixar och donar i lägenheten, konstigt att hur mycket man än städar och fixar så tar det aldrig slut? Just nu håller jag på att gå igenom min och Jontes garderob, tog dock en paus och gick i duschen och nu tänker jag ta min (jontes) häftiga (hmm..) bil och fara till mamma och tigga middag. haha. Ikväll blir det nog att fortsätta fixa i lägenheten, skulle borda gå igen alla glas och muggar och sånt och se vad man kan ge bort/sälja eftersom det håller på svämmar över i våra skåp.
Igår hade jag jättetrevligt! Jag, Ann-sofi och Jenny lagade tortillas och flummade hela kvällen, usch vad vi skrattade! Sen när dom for ungefär så kom frida hit, vi satt bara och pratade och åt cheesecake! :)
Nu ska jag gå och platta håret och sen fara till mamma, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela