.

Tisdag

Publicerad 2011-01-18 23:08:34 i Allmänt,

Hej hallå, idag for jag till skolan till åtta men vid elva måsta jag fara hem för jag hade sån jävla mensvärk, tog två tabletter och vilade en stund så mådde jag lite bättre sen. Vid sju tiden for jag till pappa och drack kaffe och snackade lite, fick lite koppar, kakformer och sånt som dom inte behövde. Sen kom Elin dit och efter en stund for vi till indigo och drack ett glas vin och snackade skit. Sen kom hon hit och kollade på hur lägenheten såg ut. Hade en jättetrevlig kväll!
Imorgon kommer Jontes familj hit på kaffe för att jag har fyllt år och efter det ska jag fika med ann-sofi!
Har förresten jävligt härliga vänner! Fick min födelsedagspresent av dom idag, fick det jag hade önskat mig! hihi.
Bild på min fina systeryster.
Ska förresten tatuera mig 12 maj! Fick det i julklapp av min bror, vet var jag ska ha den och ungefär vad men måste nog fundera lite till!
Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-19 23:05:36

FAN VILKEN HET SYRRA DU HAR

Postat av: hanna

Publicerad 2011-01-19 23:17:48

JODU

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-20 12:57:47

he he he hehehehe, nämen tack! vilken komplimang..... heheheh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela