.

Torsdag

Publicerad 2011-02-10 12:13:06 i Allmänt,

Hej hallå, sitter i skolan och har hål och skriver hemtent. Går rätt bra faktist!
Ska bara ha en timme engelska snart och sen slutar jag. Skönt som fan.
Igår var jag med jonte och chillaxa lite, ska träffa han efter skolan också om han tänkte svara i telefonen någon gång. Ikväll ska jag på boxersize med mamma, Anna och Elin! Det ska bli jävligt skönt att träna litegrann.

Efter att jag har tränat ska jag bara hem och skriva klart hemtenten för jag hinner knappast bli klar nu, sedan måste jag nog öva på matteprovet som vi har imorgon.

Imorgon efter skolan ska jag och bowla med massa finisar och sen får vi se vad som händer! Skönt att inte ha så mycket att planera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela