.

Måndag

Publicerad 2011-02-14 20:46:38 i Allmänt,

Första dagen på praktik idag då. Helt chill makrill var det faktist, hoppas på lite mer att göra dom andra dagarna bara.
Efter praktiken gick jag ner till stan och träffade Aida en sväng och sen for jag och Jonte och handlade, sen hem och käka och lite annat. Typ vid sju åtta tiden (?) for vi till dinos och drack en kaffe med några filurer. Imorgon börjar jag åtta och jobbar till fyra. Efter det känner jag för att busa med Jennypenny efter hennes träning (Om hon vill?) hihi.
Nu ska jag gå och koka lite te.
tjao

Kommentarer

Postat av: Jennypenny

Publicerad 2011-02-14 22:16:11

Haha gulle :D har träning 8-10 så vi kan ju busa innan det! Puss

Postat av: hanna

Publicerad 2011-02-14 22:23:47

fina firren! och så ses vi ju på mötet imorgon! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela