.

ÅH

Publicerad 2011-04-05 22:42:58 i Allmänt,

Psykologi, engelska, konflikt&kommunikation, matte, städa, pengar, ALLT.
Håller på går i väggen snart så mycket jag har att göra.
Nåväl, nästa vecka är det mesta över iallafall.
Skulle bara gå in till mamma en sväng och säga hej när jag skjutsade hem Otto, men vad gör jag? Jo, sätter mig i soffan och sover i två timmar. Inge bra med tanke på att jag bara måste plugga idag. Nå, får se hur det går imorgon med Engelska tal och Konf&komm prov.
Bara Jonte kommer hem så blir jag nog lite gladare och kan stressa ner lite.
13 dagar kvar nu!

Kommentarer

Postat av: Janina

Publicerad 2011-04-05 23:27:06

du klarar de hanna :)

Postat av: hanna

Publicerad 2011-04-06 18:53:08

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela