.

Söndag

Publicerad 2010-10-31 23:27:47 i Allmänt,

Hej!

Helgen har varit jättebra, fredagen spenderades med Jenny, Rasmus och Jonte. Hade jättekul! Igår jobbade jag, det var mycket jobbigare än vanligt fast det knappt var nå folk. Kvällen gick så himla långsamt, kom hem ungefär vid halv fem. Jonte och John var här och lanade så jag sov hos mamma, gud vad skönt det var att sova där för en gångs skull! haha. Ikväll har jag sett på knight and day med Jonte och skrivit på en "uppsats" om självkännedom.

Nu ska jag gå sova fast jag inte alls är trött, börjar åtta imorgon så borde verkligen försöka få lite sömn. Men får se hur det går. Imorgon ska jag köra med mamma på kvällen och sen öva lite på svenska prov.

Nattinatti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela