.

Söndag

Publicerad 2010-10-10 19:28:04 i Allmänt,

Hej

Håller på skriver en uppsats om barn som far illa, har skrivit nästan allting klart utom barnprostitution som jag just har börjat på, men är typ stuck. hittar ingenting nästan. Trött är jag också, varför gjorde jag inte det här på dagen? åh. Matteläxa har jag också, skulle inte orka.

Ikväll har jag och jonte käkat middag hos pappa, det var trevligt. Annars har jag bara tagit det lugnt och kollat på one tree hill hela dagen, haha. Kollade wilma just och såg att jag hade fått en 4a i kemi, jag är nog nöjd för det iallafall. hade satsat på en femma men fyra är ju ändå jättebra.

Nu ska jag försöka skriva klart uppsatsen och sen kolla på¨one tree hill och göra matteläxan om jag orkar.


tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela