.

Onsdag

Publicerad 2010-10-20 16:04:20 i Allmänt,

Hej, idag slutade jag två. Var bara chill i skolan idag, skönt när man är så trött att inte behöva göra så mycket. När jag slutade for jag till stan och drack kaffe med jonte och tony och sen mötte jag upp mamma så gick vi och köpte presenter till lillebror som fyller 15 imorgon! håhå. Mamma var jätte gullig och köpte en jacka till mig.

Imorgon börjar jag först tio och när jag slutar ska jag till mamma och äta tårta och fira otto! På fredag ska jag umgås med tjejerna tror jag, mysigt.

Nu ska jag gå laga mat och lite sånt, hejdå!



Bild från london, hehe.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-20 16:23:15

jag har också varit på stan och köpt present till otto idag! vi synkar. och tittat på jacka, som jag först ville ha, men sen var den inte så fin i alla fall. muppigt. hehe, miss you

Postat av: hanna

Publicerad 2010-10-20 21:15:33

haha vad roligt :) kommer du hem på fräädag?

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-20 23:44:53

jojo serru :) stannar tills måndag, och kommer tillbaka på tisdagen igen, har tentavecka då så att..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela