.

Torsdag

Publicerad 2010-11-11 10:49:37 i Allmänt,

Blä. Sitter i skolan och är så jävla trött, skulle bara vilja lägga mig i min säng och sova i ett dygn. Hade skrinning på gymnastiken idag, jävlar vad roligt det var! haha. Men har fortfarande kallt efter det. Idag ska jag till stan och dricka kaffe med Jonte när jag slutar och ikväll ska jag köra lite med mamma om hon har tid.

Imorgon är det fredag, skönt. Ska bara vara hemma tror jag.

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva. Hejdå



Vill sitta på starbucks i London och dricka latte med Elin.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-11 14:25:25

ha ha, bara för att jag är grisrosa! och nä, du vill sitta i uppsala med mig och dricka kaffe! mycket billigare och närmare! jag har köpt en liten mjölkvispliknande grej så man kan skumma mjölken och laga egna lattar! ännu billigare...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela