.

Söndag

Publicerad 2010-11-07 14:17:17 i Allmänt,

Tjoho, helgen har vart great! Började fredagen med att käka middag här med Jennie och Jenny, sen kom Tina, Tici och Sophie också hit. Riktigt roligt hade jag! Igår vaknade jag elva och satt och spelade tekken med Jennie till två, sen sov jag hela dagen. Promenerade till esso efter mina jobbskor som elin hade och sen vidare på jobb, det var helt okej på jobb faktist, tiden gick rätt snabbt. Jag slutade redan vid tre och jag fick 20 euro i dricks så det var jävla bra.
+ att igår var röd dag så jag tjänade ihop helt okej med pengar va!

Idag har jag städat lite, tvättat och skulle väl borda diska och gå i duschen men jag är så jävla seg idag! jaja, vid halv sex ska jag köra ut Elin till eckerö eftersom hon ska tillbaka till uppsala ett tag. Har aldrig kört så långt förut, haha.. Sen ska jag iallafall ut och äta med Jonte tror jag.

Ska gå ut och röka nu, HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela