.

tralalalala

Publicerad 2010-05-11 20:44:00 i Allmänt,

hejhå, sitter och väntar på att jonte ska komma hem snart så vi kan fortsätta kolla på oc... hehe. idag vakanade jag två (inte mitt fel att min pojkvän håller mig vaken så sent på nätterna) sen duschade jag och gjorde lite saker och sen for jag till felicia och åt mackor och lyssnade på ted gärdestad, läste biologi också ( felicia övade på prov = jag läste för henne) sen kom jonte efter mig och här sitter jag.

Har så förbannat jävla ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen alltså. håhå, imorgon ska jag fika med nee och sen käka middag med min faster och sen vet jag inte. sova tidigt.

imorgon far jonte på jobb, lite tråkigt. men en vecka går väl snabbt. speciellt när jag ska till uppsala och hälsa på elin och shoppaaa. fina firren. jaå.

hejdå

p.s min blogg ser lite konstig ut atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela