.

shena

Publicerad 2010-05-25 21:11:57 i Allmänt,

Sitter och dricker en lonken (eller två) och väntar på att jonte ska komma hem för jag börjar få ganska tråkigt här! trodde att han bara skulle vara borta typ en timme men nu har det gått över två.. ehhhh tråkigt. jag blir så sällskapssjuk när jag är ensam länge.

inatt drömde jag att jag var med och åkte med birka med jonte men så försvann han och var ingenstans och alla som jobba på hela båten letade efter han och sökte på hans sökare (heter det så?) men ingen kunde hitta han och till slut efter typ hur länge som helst så sa alla att han säkert hade hoppat överbord så var jag jätte ledsen och trodde han var död och grät och allt fan i flera timmar och sen helt plötsligt så kommer han fram och säger "höhö, jag skojade ju bara med dig fattar du väl?" och sen när jag vaknade så var jag skit arg på han.

sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela