.

she act like summer and walk like rain

Publicerad 2010-05-04 20:39:52 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på train - drops of jupiter och kastar boll åt winnie haha. Är helt jätteglad och jag vet inte varför, fint är det iallafall. Har varit ute och gått med winnie i en timme nu, vi gick til,l gröna udden så winnie fick springa och simma lite. Jätte skönt var det ute iallafall. Skulle nog kunna gått lite längre om det inte var så att det började springa massa rådjur förbi mig i skogen? Förutom att jag är lite rädd för dom så har winnie en tendens att jaga dom och ville inte riktigt ta den risken, haha. Nu står hon på mat bordet och skäller på någonting i skogen, hm.

Nu ska jag gå äta en macka eller något för jag mår lite illa och sen kolla på the menalist och sen fara till jonte (tror jag?) som kommer hem inatt, hihi. Puss

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela