.

hej

Publicerad 2010-05-12 20:48:42 i Allmänt,

jag var hos min faster och åt middag, så kom jag hem typ vid nio så tänkte jag att jag inte skulle orka göra någonting. men usch vad jag ångrar det för nu har jag skittråkigt.

imorgon kanske jag far ut till vårdö över dagen med mamma, annars kanske fika med nea. får se lite, om det är fint väder så ska jag bara vara ute och njuta av solen hela dagen. jåå. men att vem vill göra någonting med mig? ingen. nä. tråkigt. sova kan jag helleer inte göra, orkar inte sitta stilla och kolla på tv med mami heller, så what to do. vill sitta ute, dricka ett glas vin och snacka skit med brudarna.

japp, nu ska jag nog försöka komma oå någonting. hejdå

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-12 22:58:51

men vaaaa ska ni till vårdö? varför säger ingen nåt? jag har ju redan gjort upp planer(ska hoppa häst hihi):(((

Postat av: hanna

Publicerad 2010-05-12 23:09:36

ja men det är bara om det är soligt väder och bara över dagen, men jag tänkte fråga dig imorgon ju:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela