.

shalalalalalalalaaa

Publicerad 2010-03-04 13:31:16 i Allmänt,

hej hej hallå
just nu ligger jag i elin i uppsala och är helt hyper, haha. ska väl börja klä på mig snart och dricka en kopp kaffe medans jag väntar på att elin ska komma hem frå skolan. och sen ska vi shoppa, shoppa ooooch shoppa! hihi, trodde inte att jag skulle hinna få min lön medans jag var här men det fick jag! så nu ska jag shoppa som fan. har varit sugen på nya kläder hur länge som helst, det var trots allt lite mer än en månad sen jag shoppade sist. hm. igår åkte jag buss, båt och buss igen med massa otrevliga pensionärer och en fet tjej som satt och stirrade på mig hela båtresan. kul.. nej. till på det så var bussen till uppsala jättesen och sen tog det extra lång tid att köra för att det var så halt, underbart! eller vad säger ni? sen mötte elin upp mig vid willys och så gick vi och handlade, sen hem till henne och lagade mat, såg på oth och fettade oss med chips och annat äckligt, hm. kom på mig själv idag att sitta och fundera på om det var svensk eller finsk tid som gick före, det borde ju alla veta men tydligen inte jag. måste ha slått huvet nånstans för jag känner mig så dum nuförtiden. jaja nu kaffe, puss.
btw så fick jag tia i min svenska uppsats!
it's going good

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela