.

lalalalala

Publicerad 2010-03-10 13:25:12 i Allmänt,

sitter och lyssnar på gammal jobbig musik och har skit tråkigt. har just duschat, diskat, bäddat sängen, plockat bort massa skit (tomma cola burkar, torkade snusprillor + annat) som min käre pojke har lämnat på bordet och lite annat. jonte är och klipper sig och jag hoppas han kommer hem snart för jag skulle inte orka dammsuga men jag måste om han inte kommer snart för det kan hända att jag dör av tråkighet annars.. hm. igår var jag ute och gick med flisan och sen for jag och jonte till jonas en sväng sen handlade vi och lagade (jonte lagade, jag kollade på) mat. Sen for vi till dalkarby en sväng och annars tog vi det nog bara lugnt! ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, gå ut och gå en sväng iallafall. håhå, röksugen är jag också och har inga cigg. jaja ska försöka hitta på något nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela