.

hey i'm in love

Publicerad 2010-03-20 14:56:16 i Allmänt,

hej hallå, igår blev det inte lugnt iallafall som jag hade tänkt, vi for till freddy och drack öl och sen till jussis (woho -.-) det var väl helt okej tills folk började bete sig som dom gjorde. trött man blir ändå. så felicia och jag for hem  till jonte en sväng och chillade, sen for hon och sen ringde jonte så pratade jag med han i typ en och en halv timme, usch vad jag saknar den tönten :( japp, nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma efter mig. ikväll ska jag bara vara hemma och ta det luuungt som fan. tänker städa klart mitt rum, det är bara typ dammsuga och torka golven kvar, sen tänker jag gå ut och gå óch sen bara chillalalalalaa. imorn ska jag på nio eller tio års kalas till min kusin, funfunfun. hoppas mamma har hämtat ut mitt andra h&m paket idag, för idag är sista dagen man kan hämta ut deeet and i really want that stuuff. öpöp, nu ska jag gå klä påmig för jag antar att det inte är så jävla varmt att åka hem i bara underkläder. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela