.

dom kysser mig på handen

Publicerad 2010-03-19 16:41:06 i Allmänt,

och jag spyr på deras tröst.

lars winnerbäck alltså, finns det något bättre. nej.

jag är arg, på allt och på inget. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hänga med felicia tror jag bestämt. mer vet jag inte. jeppjepp, idag har jag fått mina nya skor som jag hade beställt. ändå är jag inte glad, varför?! skor brukar alltid göra mig glad. hm. trodde jag skulle få tre par men bara ett par hade kommit och lite söta underkläder också då.. men skorna är iallafall fina. imorse var jonte hem en sväng, det var väl okej. lite mysigt kanske. har fortfarande typ alla mina grejer där, orkade inte ta med dom när jag for hem. men borde väl hämta dom sen för måste tvätta lite kläder och jag har glömt bort hur hans tvättmaskin fungerar. jeppjepp. nu ska jag gå städa mitt rum, fortsätta vara arg och lyssna på lars winnerbäck. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela