.

åååååh

Publicerad 2010-03-20 16:05:37 i Allmänt,

jag är arg. ja, igen. mamma hade inte hämtat ut mitt h&m paket. det var inte så snällt. min syster har lånat min lars winnerbäck skiva och jag hittar den inte. jag har ingen aning om hur man lägger in bilderna från min kamera in på datorn. allting är bara åååh. jag är fitttigt röksugen.

nu ska jag städa klart mitt rum. imorgon ska jag storstäda jontes lägenhet och sen sova där för sen kommer han hem en sväng på morgonen. myspys. sen hade jag tänkt hjälpa mamma städa huset men nu tänker jag inte längre för jag fick inte mitt h&m paket! allt är ömsesidigt mamma. nej jag skoja. jaja, nu städa iallafall, får väl nöja mig med att lyssna på håkan hellström då. men det funkar väl det också.

hejdå

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-20 16:54:06

har jag lånat den så är den antingen i mitt rum i något av fodralen eller hos benjamin. men jag tror knappast jag tagit dit den.

Postat av: hanna

Publicerad 2010-03-31 15:57:48

frodralet var i ditt rum men inte skivaaan, du hade ju den i blåa bilen för jättelängesen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela