.

puss

Publicerad 2010-06-21 22:06:50 i Allmänt,

igår for jag och jonte till min stuga på vårdö, winnie var också med. Vi metade, jag rodde såklart (nånting måste man ju va bra på) och jonte fiskade. jag tröttnade efter typ en kvart, vi fick ju ändå ingen fisk så. sen grillade vi och lite sånt och gick ut och gick med winnie, efter det badade vi bastu, det gjorde winnie också (?!) ofta en hund tycker om att bada bastu. coolt. Sen poppade vi popcorn och sen sov vi (alla tre) i en typ 80 cm säng. trångt men mysigt, speciellt med winnie ovanpå. japp, sen vaknade vi. jag och winnie gick ut och gick och sen städade vi och for hem. nu har jag just duschat och ska väl mysa lite med jonte eftersom han far på jobb imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela