.

it was your heart on the line

Publicerad 2010-06-18 22:59:52 i Allmänt,

jag är arg.

arg för att jag skulle ha jobbat idag men dom på mitt jobb är så dumma att dom inte ens kan ringa och säga att dom inte behöver mig idag. för att det är mitt sommarjobb och jag inte har jobbat en ända gång i sommar.

arg för att mitt pojkvän är full och odräglig och dum.

arg för att ingenting går som jag vill.

arg för att jag har jätte tråkigt och inte vet vad jag ska göra.

arg för att jag behöver ett par nya skor men dom enda pengar jag äger är 15 euro som antagligen kommer gå till cigaretter allihopa.

arg för att jag vill ha en ny klänning till ottos konfirmation.

arg för att jag inte har några pengar.

arg för att jag vill göra någonting roligt men antingen är alla jag känner rejält fulla eller så ska dom sova.

arg för att mitt liv är skittråkigt. (diska, städa, laga mat, supa, sex (förlåt mamma om du läste det sistnämnda) )

arg för att jag vill resa men det inte går för att det behöver man vad? jo pengar till!

arg för att min dator inte funkar.

arg för att det enda alla gör nu för tiden är och sitter hemma hos någon och kör chatroulette hos varandra och super sig skitfulla.

arg för att min jävla bror är dum i huvudet.

arg för att jag tycker att mitt drägg till pojkvän kan sluta va så där jävla full och komma med mig hem och sova istället.

arg för att folk snackar så mycket skit.

men jag kom iallafall in på SOS, det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela