.

hej

Publicerad 2010-07-15 18:40:33 i Allmänt,

igår jobbade jag, det var jobbigt och tråkigt mest jobbigt för att det var så tråkigt. sen gick jag hem till jonte och sov sen vaknade jag och telefonen dog så jag måsta gå hem i till mamma, jobbigt när det var så förbannat varmt och för att jag hade mensvärk och ont i fötterna från igår. ikväll ska jag jobba. imorgon ska jag jobba. i övermorgon ska jag jobba. mm, pengar blir det iallafall. heelt oook.

men på söndag ska jag iallafall fira ia. och på måndag ska jag åka birka paradise. och på tisdag ska jag på pias 18 års kalas. sen jobb fyra dagar igen. mja. nu ska jag fara och handla cigaretter och sen göra mig i ordning så jag kan fara på jooobb. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela