.

JULLOV

Publicerad 2010-12-21 17:20:41 i Allmänt,

Hejhallå, idag tvingade jag mig upp ur sängen efter tre timmars sömn för att gå till kyrkan följt av lekar med klassen och sedan vidare på en dålig julfest! Slutade runt tolv tiden och gick då ner till stan för att träffa Jonte, shoppade lite julklappar och träffade mami en sväng. Efter det for vi till sparhallen och handlade och sen hem för lite käk innan jag skulle på teoriprovsförberedelse till bilskolan.

Nu har jag just varit i duschen, peelat hela kroppen, haft ansiktsmask, hårinpackning och smörjt in hela kroppen med bodybutter! Så himla skönt. Ska just sätta på ett avsnitt vänner och mysa lite och sen sova om en timme eller två så vi får dygnet på rätt igen!

Imorgon ska vi hämta nya sängen, shoppa mer julklappar och hugga julgran! Sen ska jag övningsköra och sen förhoppningsvis hinna träffa syster min! Hej och hå


Söt filur det där va

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela