.

hej och hå

Publicerad 2010-12-15 23:29:31 i Allmänt,


Inge fel på dom här skorna heller!

Idag har jag varit i skolan, skrivit prov och inte så mycket mera. For till banken när jag slutade och fixade lite cash, sen och handla och sen hem och chillalla lite och dammsugit. Sen lagade jag middag, köttbullar och mos med brunsås och kokta morötter! Är nog en riktig hemmafru, är inte alla 17 åringar som kan laga egna köttbullar och potatismos! Haha.

Imorgon börjar jag först tio, sköönt. Efter skolan tänkte jag fara hem och hänga med Elin som kom hem idag. På fredag ska jag köpa julklappar och lite sånt och på lördag ska jag på 40 års kalas! (20 + 20). Nu ska jag hänga lite med Jonte och Simpe som är här.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela