.

kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Publicerad 2010-04-17 15:21:43 i Allmänt,

Hej.

Sitter och lyssnar på håkan, har just varit i duschen efter ett en timmes träningspass. Åh så skönt det är att ha kommit igång med träningen igen! Fast en dålig sak är ju att jag har sån himla träningsverk i benen och rumpan efter igår att jag knappt kan gå, haha.

Igår var jag och grillade med brudarna till espholm, det var himla mysigt! Sen for vi hem till Tina och såg på talang. Idag har jag gått på stan med mamma, vi skulle egentligen bara köpa present till kusin sara som fyller år på måndag. Men det slutade med ett par jeans, en jacka och en scarf till mamma och en jeansjacka till mig. Provade jeansjackor över hela stan, fanns inte 32 i storlek någonstans så det fick bli kappahls barnavdelning storlek 158, passade perfekt! Ikväll funderar jag på att ta det lugnt, ska väl fara till Jonte och hänga lite tvätt och hämta mina samhälla grejer så jag kan plugga lite.

Fick förresten ut mitt förra samhälla prov idag, fick 8-. Är rätt så nöjd, men vet att det kunde gått bättre om jag skulle fått information om jag skulle ha kunnat en sak men min käre lärare sa att det var allmänbildning så hon antog att jag bara skulle kunna det? hm.. jaja. Men har 5a i samhälla från förut så antar att 8- är rätt bra.

P.S Jag saknar min pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela