.

i'm on the A list cause i'm awasome

Publicerad 2010-04-05 19:20:50 i Allmänt,

lagom sliten efter några dagars fylla. torsdag och fredag med jennie och tina, lördag på birka. igår var jag också på birka hela dagen, men gjorde ingenting. orkade inte stiga av så låg och kollade på tv. torsdag fredag var kul dom andra dagarna var väl helt okej. idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit massa och sen varit hos pappa en stund. sen pluggade jag lite på provet jag har på fredag, näst sista provet! woho. sen kollade jag på pearl harbor och grät lite. nu sitter jag och skriker på min hund som inte vill sluta skälla för att det går ett rådjur i skogen bakom oss, suck. japp, imorgon ska jag väl städa lite tror jag. sen vet jag inte, ringa till stig på indigo och kanske gå till ams. jao, nu plugga. kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela