.

have you ever tried sleeping with a broken heart?

Publicerad 2010-04-22 16:07:04 i Allmänt,

you should try sleeping in my bed

Hej, sitter hemma hos jonte och har just diskat och städat lite smått. skulle borda tvätta golven men jag orkar inte? Är helt slut, hostar och har ont i halsen och allt möjligt. Idag har jag först varit hemma hos mamma en sväng och sen for jag till stan med Jennie och Tina, vi fikade på svarta katten. Det var lite mysigt, hade jävligt roligt som vanligt.

Igår lagade jag middag åt pojken min, tänkte att jag skulle vara lite snäll eftersom det var våran halvårsdag. Så det var nog trevligt, bara det att maten inte blev så bra men det är väl tanken som räknas säger dom. hehe.

Ikväll ska jag antingen hänga med Felicia eller gå ut och gå med Jennie, eller om Felicia har tid skulle det vara kul om hon kom med ut och gick. Jao, nu ska jag gå röka och sen hänga tvätten (jävlar vad jag känner mig som världens houswife som städar och fixar dygnet runt, haha). Jaja, men skriver kanske mer ikväll. Hejdå.

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela