.

don't trust a hoe

Publicerad 2010-04-23 11:49:24 i Allmänt,

dont trust me

hej, vaknade imorse av att min pojkväns alarm på telefonen började ringa, petade lite på han så att han skulle vakna vilket jag ångrar lite att jag gjorde, efter det började han nämligen kittla mig. Klockan sju på morgonen? Åh nej, tänkte jag och sa nånting som kanske inte riktigt var så snällt, men ändå. Han slutade iallafall, höll på somnade om igen när hans väckar klocka ringer igen och igen och igen, och han stänger inte av den! Nåväl, när den äntligen hade slutat började hans andra väckarklocka ringa, ännu högre. Ja, efter kanske fem minuters ringande stänger han av den och stiger upp. - Äntligen får man sova, tänker jag. Men nej! Han går runt i lägenheten och visslar, inte så farligt men ändå. Han ringer till Ronnie, har på högtalare och nästan skriker för att han pratar så högt.
ÅH, börjar bli irriterad. Och sist men inte minst, ringer det på dörren och Tommy kommer in, dom pratar om vilken musik dom ska ha med när dom far till sverige och börjar lyssna på den typ så högt som möjligt! Och när jag äntligen fått en hejdå puss och dom har farit så har jag sån jävla hosta att jag inte kan somna om.

Japp, nu har jag iaf fått sova en eller två timmar till kanske. Väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Ikväll skulle jag egentligen ut men har ingen röst alls längre så får se hur det blir.

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela