.

when i look at you my mind goes on a trip

Publicerad 2009-09-08 13:00:17 i Allmänt,

ska just börja fixa mig, sen ut och gå med winnie och sen skulle jag med ossy och fixa nå grejer och jag vet inte hur fan jag ska hinna med det för jag ska träffa felicia klockan tre.. hm, jaja det ordnar sig väl. jag kom på en sak igår förresten! eller felicia kom på det, att vi känner ju juri som bor i finland! hahaha, i hyvinge också dit jag TROR jag ska flytta, men är inte säker. fast felicia är lite orolig efter som hyvinge är värsta gängsta stället, så hon tror att jag antingen kommer bli nerslagen så fort jag går ut eller att jag kommer vara västa gangstern när jag kommer hem.. hehe. jag tror hon har lyssnat för mycket på jon och juri. nu ska jag gå lägga på lite mascara och kika om jag har nå vettiga kläder här! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela