.

don't you know i would baby if i could

Publicerad 2009-09-07 12:39:39 i Allmänt,

idag steg jag upp halv tio, fixade mig snabbt som fan och for på nån grej. det gick nog braa. men nu mår jag däremot inte så bra, ångeeeest. jo, alltså jag undrar en sak. om man ska åka bort ett tag och inte vet hur länge man stannar, minst en vecka och högst jättelänge, hur mycket kläder ska man ta med sig då?? jag menar, jag kommer ju knappast gå ut så mycket på kvällarna eftersom jag inte har nå kompisar där och knappast kommer hitta några, men på dagarna jobbar jag ju, men räcker en vanlig stor resväska? eller måste man ha flera? dom flesta av mina skor måste jag ju iaf ha med mig, kommer knappast ha så mycket användning av alla men ändå. åh, börjar få second toughts nu, vill egentligen inte fara men jag måstemåstemåstemåste bort. men jag kommer ju känna mig jätteensam. mamma får banne mig ta bort spärren på telefonen så jag kan ringa till felicia hela tiden. och nea. och alla andra. hoppas annika har fixat nå matchmaking till mig med nån av sinna vänner som har barn i min ålder. (HOPPAS!!) annars kommer dom enda jag umgås med i några (flera?) veckors tid vara: annika (min faster, ska ju bo hos henne men känner henne inte nå bra) farmor och farfar (76 åringar?  mysigt att gå på teparty med min farmor och hennes jämnåriga vänner..)  jon och hanni (upptagna 24/7 egentligen, när dom har tid med mig kommer dom brainwasha mig så jag blir en riktigt finne och klär mig i överdrivet matchande kläder som tex. gula skor, vita tights, gul klänning och ett gult diadem med vita prickar no thanks!) ja hörrni det var väl alla jag känner i finland skulle jag tro. menmen, jag får iallafall komma bort. kanske blir kul ändå, jag gillar ju att jobba på dagis såatt. nu fick jag mess, och telefonen är i vardagsrummet. så ska väl gå kika nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela