.

baby could you blow my heart up?

Publicerad 2009-09-09 00:06:20 i Allmänt,

finally, funkar internet här! vet inte om det bara kände för att göra det eller om det är för alltid. idag kom ossy efter mig från mamma så for vi och kolla om nå bildelar hade kommit men det hade om eeej. så skulle vi fara och dricka kaffe och när vi var typ vid adlon så lät det typ PANGPOFFKABOOOMPAAAANGGG jättejättejättehögt, trodde typ bilen skulle sprängas eller nåt, haha! nämen det var typ växellådan? som lostnade (stavning?) eller något sånt. haha, så gick vi hem till han me nå stuffs och sen till svarta katten och drack kaffe och så kom det nå peeps dit också. jaujaujauju, sen kom pappa efter mig så for vi efter lite grejer till lemlandsvägen och sen efter felicia så for felicia och jag hem till mig och lagade världens godaste sallad.sen hem till felicias papi och sen ut och gå till stan och köpte chips och dipp. hahaaa. jaja, nu så ska jag gå ut och röka och sen sova för jag måste upp åtta för jag ska ta nå blodprov :( seee ya! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela