.

stockholm

Publicerad 2009-10-15 23:39:02 i Allmänt,

felicia och jag var ju i stockholm idag, somvanligt skrattade vi onödigt mycket, skämde ut oss rejält onödigt mycket, år alldeles för lite och shoppade precis perfekt med kläder. jo men, roligt har jag iallafall haft det. vad annars kan man förvänta sig när jag är med felicia då. jag är jättestolt över mig själv, har kommit framåt i utvecklingen, jag köpte bara ETT par skor som jag verkligen behövde. var dock väldigt arg på felicia ett tag när hon vägrade låta mig köpa ett par pumps. menmen, life goes on. haha. imorgon åker ju mamma och otto till finland över helgen, åh ska bli så förbannat skönt att vara själv! på kvällen tror jag felicia (?), sophie och ida kommer hit först och sen drar vi väl vidare. är så jävla på gång för imorgon som man kan bli alltså! ny partydress, ensam hemma, nice brudar och bara jävligt glad. yes, men nu ska jag gå sova så jag orkar hela helgen! puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela