.

hejhejhallå

Publicerad 2009-10-22 00:23:52 i Allmänt,

jag har kommit underfun (stavning?) med att mina senaste inlägg har varit ganska emo. och såvitt jag vet är jag inte så mycket emo av mig. jag menar, min blogg brukade vara så oseriös den kan bli men not anymore. får ta och bli ändring på det nu. sen har jag också kommit på att nu när jag inte går i skola eller något så har jag typ glömt bort hur man stavar OCH skriver.. not good not good. hehe idag fyller ju bror min år så vi hade lite släktkalas här. min fyra åriga kusin kom hit med läppstift och håret i  en hög tofs och har tydligen gått runt på dagis och sagt att hon vill "ha hål i munnen", antar att det har att göra med min läpppiercing som hon har varit duktigt intresserad av på sista tiden. hm, känner mig som en bra förebild. snart börjar hon väl röka också. not good not good. hon frågade också varför våran förra hund hade farit till himlen (fuck jag kommer inte ens ihåg hur man stavar det??!) och så sa jag att det var för att hon var jättejättesjuk. hennes första fråga var då "varför gav ni inte henne ett plåster?" jag svarade då att det hjälpte nog inte med ett plåster. nästa fråga kom att vara "men, varför gav ni inte henne jaffa? jag får alltid dricka jaffa när jag är sjuk" hm, vad ska man svara på en sån fråga.. ja ni. nu borde jag egentligen gå sova men eftersom jag är så jävla osmart drack jag just en kaffe och efter det en battery. så nu är det som det är, får väl se vad jag hittar på att göra. vill egentligen bara att det ska vara helg så jag får ha liite kul. jåjå, nu ska jag gå dricka cola och äta chips. puss och godnatt

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-22 21:50:01

haha, maja måste vara världens sötaste trollunge.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela