.

Can't belive it

Publicerad 2009-10-28 20:25:54 i Allmänt,


Idag har jag:

- Fått mikron att börja brinna
- Haft sönder min fina telefon, rip.
- Haft sönder min hand, kan typ inte ens skriva och den är blåååå.

Jag tycker jag har lyckats rätt bra idag, eller hur? hm, nej. + Att alla mina cigg är slut så jag är helt galen, kan ju vara därför det har gått som det har gått idag då men.. Var ute och sprang för ett tag sen så jag skulle bli av med lite aggresioner (stavning?) men inte ens det hjälpte idag. Sen gick jag i duschen och efter det har jag bara kollat på the hills. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, lika bra att jag går och lägger mig så jag inte lyckas ha sönder något mer.

Jag blir galen.
MÅSTE. HA. CIGARETTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela