.

wihuh

Publicerad 2009-11-11 23:22:30 i Allmänt,

har hållit på ropat på katten hur länge som helst och undrat var han varit, skulle precis gå kolla att han inte typ smitit ut eller något när jag ser att han ligger precis brevid mig och sover sött. gulle då. i kväll har flisan varit här, vi har typ lyssnat på musik, pratat lite om allt möjligt och sett på stockholm arlanda. sen när hon for gick jag och badade, det var nice. har inte badat på typ två år, haha. imorgon är det torsdag? tror jag. alltså är det snart helg,fiiint. ska faktist vara nykter på lördagen har felicia och jag bestämt. första gången på länge jag är nykter en fredag eller lördag.. på fredagen däremot blir det partyparty! sen på lördagen blir det nyktert och bada jacuzzi med felicia, är det någon mer som vill joina så är vi öppna för förslag. hehee.. nu ska jag fortsätta kolla på NCIS och sen kanske sova om jag orkar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela