.

selfish love yeah we're both alone

Publicerad 2009-11-04 23:21:45 i Allmänt,

Ikväll kom elin efter mig, vi for till kantarellen och köpte chips och godis, hehe.. sen hem till dom och sen till indigo och drack varsinn latte :) tror vi satt där i typ två timmar eller något, hade så mycket att prata om. Nu har jag just kollat på southland och ätit lite till chips (tjoockiiis). är jätte röksugen och arg. borde gå sova istället för att sitta uppe och vara röksugen, men tror inte jag kan sova eller så drömmer jag bara om cigaretter. det gör jag alltid när jag inte har rökt på ett tag.. hehe. imorgon ska jag till min faster, vi ska börja plugga upp mina betyg. skulle börjat tidigare egentligen men hon har varit i berlin och sen i laos.. fuusk. nu kommer hon väl vara jättebrun när jag kommer dit. Ska bli duktigt skönt att börja plugga igen, har faktist haft tråkigt när jag varken har jobbat eller gått i skola. så det ska bli nice att ha något att göra istället för att bara sova om dagarna. nu ska jag gå laga en macka (ååh, vad jag äter hela tiden??!?!) och kolla på 2½ men. höhö, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela