.

P.S

Publicerad 2009-11-12 22:54:56 i Allmänt,

Jag kom just på en sak.

jag kommer ihåg när jag var liten och tyckte att jag hade fula skor som jag hade tröttnat på så satt jag och försökte göra sönder dom, för jag skulle aldrig ha fått ett par nya annars! och då ägde jag ungefär bara dom skorna och ett par vinter skor. men nu när jag äger ca 60 70 par så sitter jag fortfarande och lipar till mamma över att jag vill ha ett par nya.. jag lovar att jag säkert har traumatiska minnen av från när jag var liten och det är nog därifrån det här med att vilja ha nya skor hela tiden kommer ifrån (ska fråga min psykolog nästa gång jag är där, hehhehe).

nu kan jag alltså skylla på att mamma inte köpte tillräckligt fina skor till mig när jag var liten nästa gång (imorgon) jag vill ha ett par nya :) finafirren alltså

Kommentarer

Postat av: Said

Publicerad 2009-11-17 08:55:52

Hahaha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela