.

please don't take him just because you can

Publicerad 2009-11-08 15:05:04 i Allmänt,

fy fan vad jag mår dåligt idag alltså, vet inte hur det kunde bli så jävla mycket igår. haha.. tror jag fortfarande var full när jag vaknade. men det var bara att pina upp sig, försöka få i sig ett glas vatten, släpa sig till duschen, kleta lite smink i ansiktet i hopp om att se lite fräschare ut och sen gå ner till mormor och morfar för att få mer huvudverk av alla kusiner som skrek.. nej men det var nog trevligt där iallafall :) mår lite bättre nu så.. ska väl gå platta håret nu och sen fara till pappa och käka middag (blir mycket äta idag :s). ikväll tror jag jag ska gå ut och gå med malin, men jag vet inte. jaja, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela