.

och jag ska aldrig mer säga sanningen

Publicerad 2009-11-07 17:03:09 i Allmänt,

till nån som saknar förmåga att förstå
jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

tydligen är det massa föräldrar som läser min blogg :)
jobbigt att dom gör det för att snoka, höhö. men läs på! det gör inte mig något.

igår var förövrigt jättekul! träffade folk jag inte träffat på jättelänge. redde ut saker med vänner som det gått fel med någon
gång, skönt att allting gick fint. hehe. mår annars jävligt dåligt, haha. har sån jävla krappula att det inte finns ord för det.
fast det börjar kännas bättre nu.

på tal om ingenting så drömde jag en helt sjuk dröm inatt: jag skulle vara med på oprah, och det var typ i mormors hus.
vi skulle typ prata om hur det var att vara rökare, haha. och sen så var det en jätte äcklig gubbe där så fick jag inte gå där
ifrån för han. då visste jag inte riktigt vad problemet var men det var helt sjukt. och jag hade typ gjort något med mina ben
så dom funkade inte ordentligt och så hade jag yllesockor på mig så det blidde ännu svårare att springa. så försökte jag
rymma typ tusen gånger men det gick inte för han fick tag på mig hela tiden. men sen lyckades jag springa iväg och han
var inte efter så var ja skitglad och försökte springa mera men det gick inte för benen funka inte så kom han efter mig å
så var de som i en film att man bara såg slutet när han satt och åt människo kött. typ händer och sånt. och brevid han satt
han där doctor cox som är med i scrubs. helt sjukt.

haha, jaja. men nu ska jag gå duscha kanske och sen kommer karin hit och sen blire parteeeyyy! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela