.

lalalaa

Publicerad 2009-11-25 16:43:25 i Allmänt,

tjuhu, igår var mysigt :) heh. såg på en film och lite annat. idag ringde felicia och väckte mig klockan tolv och sa att jag måsta komma och möta henne och vad gör man inte för sina vänner! hehe.. nå hann bara gå utanför dörren innan hon kom iallfall. sen satt vi här och typ gjorde ingenting, så kom pappa efter oss så for vi och kolla på telefoner och en kamera som jag vill ha, heh. sen släppte han av oss i stan så gick vi runt och kollade. sen skulle han hämta oss typ fyra så när vi hade suttit ute och typ fryst ihjäl oss så ringde jag och fråga vart han va så hade han tydligen glömt bort oss.. hm. nu ska jag gå fixa mig och sen fara till en vän :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela