.

i just don't know how

Publicerad 2009-11-08 23:05:40 i Allmänt,

kom just hem från elin, vi har kollat film och ätit chips (jag dör. sånt får jag inte äta egentligen)... filmen var sjuukt bra alltså. across the univers tror jag den hette. blev typ helt kär i han där killen som var med för han var så jävla underbar, haha! före det var jag hos pappa och åt middag, det var duktigt skönt att träffa honom igen. har saknat pappa som faan. menmen, imorgon ska jag nog först på en grej så måste upp vid nio, jobbiiigt! sen vid elva ska jag och plugga med min faster, ska bli nicenice. hon frågade elin och mig idag btw om vi ville åka till london eller berlin. hade ingen aning först men sen kom vi på att london kanskee och kolla på snygga engelsmän.. hehehe. jopp, men nu ska jag ut och röka. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela