.

i desperat jakt på en vän

Publicerad 2009-11-20 11:39:37 i Allmänt,

kan du förnedras om igen
du skänker mer än nån kan ta
för en sekund av nånting bra


sitter och lyssnar på winnerbäck, har just kommit hem från min faster. har gått igenom hur man skriver bra recensioner, hur vi ska plugga osv. på tisdag har jag möte med lärarna! finfiint. inatt var jag ute på lite äventyr med macke, mats och adde kanske han hette. körde lite offroad och jag var livrädd.. haha. kanske för att det var macke som körde. nä men för att det inte gick så bra och för att klockan var halv tre på natten mitt ut i en skog typ. jaaja, sen for jag väl hem vid tre, men inte fan kunde jag sova heller! så somna först vid halv sex ungefär, sen väckte elin mig vid nio, mysigt! joo men jag är väl lika glad ändå, det är ju fredag! nu ska jag kanske fixa något att äta så jag inte svimmar. pusss

btw så fick jag veta lite stuffs om london, verkar komplicerat att hitta en resa som inte är svindyr och som passar oss alla.. men ska fundera lite med elin om vi kanske ska fara någon annanstans? eller hur vi kan fixa det :) hehe, ha det bra!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-20 14:25:26

fast du steg ju inte upp förrän halv elva...:P

Postat av: hanna

Publicerad 2009-11-20 18:57:44

det är fan bara du som kommenterar min blogg.. hehe. ne men jag sov ju inte då :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela